Ustawienia świata

» Dostęp gościnny » Statystyki

Ustawienia
Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywna
Morale Aktywne (na podstawie czasu i punktów)
Reguła zagrody Nieaktywne
Obrona gruntowa 20
milisekundy nieaktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywna
Odznaczenia Aktywna
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywna (do 4000 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 Minut
Czas przerwania dla kupca 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 7:00
Ochrona dla nowych graczy 5 Dni
Maksymalny stosunek atakujących do obrońców 20 : 1 przez pierwsze 60 dni
Flagi nieaktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywna
Zwiad Zwiadowcy mogą wykrywać wojska, budynki i surowce.
Rycerz Aktywny, może znajdować przedmioty
Przedmioty ulepszone.
Chłop aktywne
Szlachcic
Rosnące ceny szlachciców Złote monety
Maksymalny zasięg szlachcica 80 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1
Konfiguracja
Limit członków plemienia 40
Ranking pokonanych przeciwników Aktywny, wg liczby punktów
Zastępstwo Aktywna
Ograniczenie stałego zastępstwa Ograniczenia, poczynając od ponad 60 dni dni aktywnego zastępstwa, w przeciągu ostatnich 120 dni.
Wolny handel nieaktywne
Wybór kierunku nieaktywne
Warunki zwycięstwa Plemię musi posiadać 12 unikalnych Odkryć Cywilizacji przez 168 godz.
Data rozpoczęcia 2011-11-21
Wersja 19180 8.17

Przegląd jednostek


Jednostka Siła napadu Obrona ogólnie Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko łucznikom Prędkość Łup
Pikinier 503010 1 101545 20 18 25
Miecznik 303070 1 255015 40 22 15
Topornik 603040 1 40105 10 18 10
Łucznik 1003060 1 155040 5 18 10
Zwiadowca 505020 2 021 2 9 0
Lekki kawalerzysta 125100250 4 1303040 30 10 80
Łucznik na koniu 250100150 5 1204030 50 10 50
Ciężki kawalerzysta 200150600 6 15020080 180 11 50
Taran 300200200 5 22050 20 30 0
Katapulta 320400100 8 10010050 100 30 0
Rycerz 202040 10 150250400 150 10 100
Szlachcic 400005000050000 100 3010050 100 35 0
Chłop 000 0 01545 25 0.02 0

SymbolZnaczenie Wyjaśnienie
Siła napadu Siła napadu to po prostu waleczność danej jednostki w napadzie.
Obrona ogólnie Obrona ogólna informuje, jak dobrze radzi sobie dana jednostka w obronie przeciwko piechocie.
Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko kawalerzystom informuje, jak mocna jest siła obrony danej jednostki przeciw kawalerii.
Obrona przeciwko łucznikom Obrona przeciw łucznikom przedstawia wartość waleczności danej jednostki w obronie przeciwko napadowi łuczników.
Prędkość Prędkość mierzona jest w minutach, które dana jednostka potrzebuje na przebycie jednego pola.
Łup Wartość łupu informuje o tym, ile surowców może unieść dana jednostka.
© 2003 - 2014 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS